ОШ "Милорад Мића Марковић" Мала Иванча

Екскурзија 2010.

У 7:32 кре-ћемо ка Малом Пожаревцу. Тамо нас чека VII2 и VIII2, улазе у аутобус и идемо ка Овчарско – Кабларској клисури. Изашли смо из аутобуса и уз пратњу стручног водича отишли до манастира Благовештење који су направили Немањићи. Тамо нас је чекао свештеник и причао нам о манастиру. Олтар је направљен од дрвета, веома је стар, а неки су делови морали да се поново направе. После тога пут смо наставили до Сирогојна где је рођен наш наставник Мићо Јевтовић, штета што није био са нама, знао би да нам исприча све о овом крају.

На крају, хотел ”Браћа Секулић”, свако добија собу, распакујемо се , идемо на вечеру, у шетњу и у дискотеку. Девојчице су мало играле, али дечаци нису хтели, па смо седели и пред поноћ се вратили у собе. Легле смо да спавамо, било нам је досадно, па смо играле неке игрице, а и то је било досадно, па смо звале дечаке и преко терасе причале са њима. Касније смо спавале, а девојчице из VII2 су лупале, викале и трчале. Ујутру смо се спаковале, средиле собу, доручковали и отишли на језеро. Тај крај где се налази чесма поред језера зове се Краљеве воде или Партизанске воде.

Аутобус нас води даље до Дрвенграда, гледали смо филм, шетали се, возили Шарганском осмицом, видели водопад. После ручка повратак кући. У Малом Пожаревцу излазе VII2 и VIII2, а ми настављамо до Мала Иванче. Увече у пола десет у центру нас чекају родитељи.

Кућама одлазимо срећни, прогласили су нас најбољим одељењем на екскурзији.